Evolucija dizajna: Nissan Juke | Auto magazin

Nova generacija modela Nissan Juke se već dugo očekivala. S obzirom na vrlo originalan dizajn prve generacije, većina nas je bila skeptična po pitanju izgleda novog modela.

Nije lako prevazići dizajn originala, a pri tom zadržati sve dosadašnje stilske elemente, po kojima je auto prepoznatljiv.

auto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeNa svu sreću, dizajneri Nissana su uspeli da nađu rešenje, za koje većina ljubitelja automobila ima samo reči hvale.

Novi Juke je konstruisan na CMF-B mehaničkoj platformi koju deli sa novom generacijom Renaulta Clio i krosovera Captur. U poređenju sa prethodnikom, lakši je 23 kilograma.

auto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeZadržan je kupe oblik karoserije, po kome je Juke bio apsolutni inovator u B segmentu a i šire. Ovaj put bi trebalo da ima nešto više mesta u kabini, pogotovo na zadnjim sedištima, s obzirom da ima 58 mm više mesta za kolena i 11 mm više mesta za glavu.

Prtljažnik je takođe ozbiljno povećan i to za 20 posto. Sada ima zapreminu od 422 litra, što je više nego većine modela klase iznad.

auto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeKomandna tabla je prilično originalno dizajnirana, sa mnogo površina pod eko-kožom. Umesto nje, može da se poruči i alkantara.

Za početak, predviđen je samo jedan motor. Reč je o trocilindarskom trubo-benzincu zapremine 1,0 litra sa 117 konjskih snaga.

auto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeIsporučivaće se u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim automatizovanim, sa dve lamele.

Nissan Juke druge generacije će se proizvoditi u Sanderlendu u Velikoj Britaniji, a prvi primerci će stići do kupaca krajem novembra.

auto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeauto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeauto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeauto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeauto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeauto-magazin-srbija-2020-nissan-jukeauto-magazin-srbija-2020-nissan-juke

Komentari


Komentariši